Kuşadası Tanıtım

Kuşadası’nda güzel bir gün geçirmek isteyenler için hazırlamış olduğum Kuşadası Tanıtım programını iyi bir şekilde incelemenizi tavsiye ederim. Sizler için Kuşadası’nda nerelere gidilir ve nasıl güzel vakit geçirebilecek yerler ve mekanlar kişisel tercihlerim olup kesinlikle reklam içerilmeyen tavsiyelerim olduğunu belirmek isterim. Kuşadası mekanları ve güzel yerleri ile Egenin incisi’de neler yapılır diye bir gezi planladık. Kuşadası’nda güzel bir güne merhaba sloganı ile Kuşadası’nda neler yapılır ve nereleri gezilir bir günde tavsiyelerimize hemen başlayalım.

1: Kirazlı Köy Kahvaltısı

Kuşadası tanıtım yazısında ilk olarak Sabah kahvaltısı ile başlayalım, Kuşadası kirazlı köyünde meşhur köy kahvaltı yerleri bulunur. Temiz havası ve dinlendirici manzarası ile Kuşadası’na 14 km uzaklıkta bululan Kirazlı köyünde kahvaltı yapmak lezzet ve keyif bir arada yaşayın. Köyün girişindeki tepe manzarası muhteşem mutlaka durmanızı ve çevresini seyir etmenizi tavsiye ederim.

2: Gazi Beğendi Tepesi

Gazi beğendi tepesinde bir fincan Türk kahvesi.Kirazlı köyünde sonra 2’ci durağım Kuşadası Gazi Beğendi tepesi’nde bir fincan Türk kahvesini yudumlarken, Muhteşem Kuşadası manzarasını seyir etmek bu noktadan bir başka, keyif alacağınızdan eminim.

3: Setur Marina Avm – Halk Plajı

Gün kısa yapılacak ve gezilecek yerler bizi bekliyor, Kuşadası marinada bululan Setur marin’de avm gezirek devam ediyoruz.Yaz sıcağında gezmek gerçekten yorucu, hem dinlenmek hemde serinlemek için avm’nin önünde bululan, Kuşadası halk plajı’nda serinlemek ve dinlemek için muhteşem. Plajdan Güvercinadası görmek mümkün insanı çağırır gibi manzarası ile keşif etmeye davet ediyor. Hemen yola çıkıyoruz, Kuşadası sahil yolunda gezerek Güvercinadası’na doğru seyir ediyoruz.

4: Kuşadası Sahili ve Öğlen Yemeği

Kuşadası sahil yolunu gezerek devam ederken lezzetli dürüm kokuları bizleri çağırır gibi gel diyor. Ehh öğlen yemeği zamanıda gelmiş tabi diyerek kendimizi dürümçüde buluyoruz. Lezzetlimi lezzetli döner dürüm ve ayran öğlen yemeği için yaz aylarında vazgeçilmez seçimler arasında. Öğlen yemek sonrası gezimize kaldığımız yerden devam ediyoruz Güvercinadası’na doğru giderken,Kuşadası balık hali ve Kuşadası limanını keyif alarak gezerek Güvercinadası’na varış yapıyoruz.

5: Güvercinadası Kalesi ve Mehtap tekne turu

Güvercinadası Kalesi’nin bağlantı yolunu geçerek adayanın içerisini gezimizde Kuşadası’nın şehir manzarası ve yılancı burnunu seyir etmek çok güzel. Muhteşem fotoğraf kareleri yakalamak olup tarihi bilgiler almakta mümkündür. Güvercinadası kalesi gezimizin sonunda geri dönüş yaparken Güvercinadası kalesi bağlantı yolu üzerindeki teknelerin düzenlemiş olduğu mehtep tekne turları uygun fiyatı ile güzel bir aktivite diyerek kendimizi teknenim içerisinde bulduk. Eğlence ve manzara bir arada mehtap turunu kesinlikle tavsiye ederim kaçırmayın.